Marketing online – Incepe cu o strategie

0
322
Marketing Online
Marketing Online

Plan de marketing online pentru continutul din siteul tau.

Orice am spune despre optimizarea SEO, daca nu ai continut solid si atragator in siteul tau rezultatele muncii tale online vor fi aftectate. Consider ca un plan de marketing online pentru continutul siteul tau trebuie sa fie prioritatea principala pentru tine .

Below we have some tips on creating an effective content marketing plan.

Mai jos o sa iti ofer gratis cativa pasi pe care o companie trebuie sa ii faca pentru a construi o stategie de marketing pentru continutul din siteul ei.

Descopera care este avatarul clientului tau si publicul tinta

Pentru a elabora o strategie eficientă de marketing în domeniul conținutului, trebuie să definiți în mod clar persoanele vizate. După ce înțelegeți mai bine avatarul clientului, puteți crea un conținut mai relevant, care va adăuga valoare cititorilor dvs. Efectuați cercetări pentru a defini mai multe tipuri de clienti. Apoi, scrieți o descriere detaliată pentru fiecare dintre aceste grupuri de public și produceți conținut care să satisfacă nevoile acestora.

Foloseste continut de date vizuale

In 2017 din ce in ce mai multe companii iti extind afacerea in mediul online, asta inseamna ca concurenta ta va creste. Exista deja foarte multi bloggeri care lanseaza postari,infigrafice zilnice pentru diferite cuvinte cheie ceea ce inseamna ca concurenta pentru cuvintele tale va creste iar sansele de a fi pe prima pagina vor scadea.

Ce iti propunem noi sa faci pentru a ti pasul cu ei este sa iti construiesti articole sau postari cu date vizuale sau infografice. Pentru acest lucru poti sa iti construiesti o echipa eficenta care sa fie responsabila pentru acest lucru sau poti sa externalizezi acest serviciu catre o alta firma, Zero++ poate sa iti ofere si o oferta de pret pentru construirea de inforgrafice . Fie ca este vorba despre infografice statice sau despre grafice mai complexe si interactive, crearea de date vizuale este ceva de care tot mai multe companii doresc sa il experimenteze. Acest lucru ii ajuta pe comercianti sa isi implice continutul sub forma de povestiri vizuale prin traducerea mesajului dumneavoastra intr-o forma cat mai atragatoare.

Din punct de vedere vizual este mai usor sa ii atrageti pe oameni sa va asculte si final sa va devina clienti.

Poti sa citesti mai multe despre partea despre promovarea online .

Cunoașteți obiectivele conținutului tau si introdu-le intru plan de marketing online

Înainte de a începe chiar să vă creați planul, este important să stabiliți obiective clare pentru noua ta bucată de conținut. Strategia dvs. de marketing pentru conținut trebuie să fie sincronizată cu ceea ce doriți să obțineți ca companie.

Pentru ca avem diferite scopuri de vanzare asa vor aparea si  diferite tipuri de conținut, aici aveti un articol unde am detaliat mai mult tipurile de continut digital care exista in 2017 si ar trebui sa le incerci. Stabilirea obiectivelor te ajuta atat pe tine, ca si un comerciant de conținut, cât și pe public și te va ajută să înțelegi mai bine ce rezultate doresti să obțineții cu conținutul tau.

 Cu toate acestea, nu trebuie să creați niciodată conținut pentru a crea conținut nu te va ajuta foarte mult . Pentru a vă îndeplini obiectivele de afaceri pe termen lung, puteți defini mai întâi obiectivele pe termen scurt.

Utilizați o abordare bazată pe date prin a folosi Google Analytics 

Datele dintr-un plan de marketing online vă pot ghida strategia de marketing pentru conținut și vă pot ajuta să vă modelați conținutul. O abordare bazată pe date vă ajută să înțelegeți ce conținut rezonează cel mai mult cu audiența dvs. și ce ar trebui să evitați. Implementând analize bazate pe date în diferite domenii ale marketingului de conținut, puteți înțelege preferințele publicului țintă, îmbunătăți conținutul și crește eficiența și eficiența acestuia.

Poti sa citesti mai mult despre cum sa afli ce cauta publicul tau tinta din articolul ” Keyword Planner” sau Google Analytics

Revizuiți și actualizați conținutul cu un plan de marketing online 

Conținutul proaspăt este crucial, toată lumea știe acest lucru, dar nu toată lumea știe cât de important este actualizarea vechilor materiale. Conținutul învechit este egal cu conținutul rău, chiar dacă acesta conduce în continuare traficul de care aveți nevoie pentru a vă asigura că este actualizat pentru a vă oferi publicului informații relevante și răspunsuri corecte.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here