Tipuri de continut digital

0
893
75 de tipuri de continut digital
75 de tipuri de continut digital

Tipuri de continut digital – importante in afacerea ta online

Ce inseamna acest continut, ei bine iti oferim peste 70 de tipuri de continut digital de care trebuie sa tii cont in afacerea ta online

Atunci cand incepi sa cauti un lucru pe internet o sa va dati seama ca gasiti foarte multi articole despre ceea ce cautati si realizati ca fiecare site are foarte multe tipuri de continut. De accea in articolul de mai jos iti oferim gratis 75 tipuri de continut in domeniul online .

Merita sa incerci sa utilizezi cat mai multe sau sa incercati cel putin fiecare tip de continut pentru a vedea ce functioneaza mai bine pentru campania dumneavoastra.

Exista insa patru rezultate care trebuie luate in considerare cu tarie:

A  distra – Acest lucru va avea un puternic impact emoțional, făcându-l foarte distribuit, ceea ce inseamna ca puteti primi foarte multe share-uri pentru el.

A educa – Acest lucru va permite o gama largă acoperire, în special pentru cei care ar putea să nu fie în cunoștință de cauza despre produsul sau serviciul respectiv. Din nou, acest lucru este adesea foarte distribuit.

A convinge – Acest lucru este puțin mai încărcat emoțional; conținut care schimbă treptat mintea consumatorului.

A converti – Conținut care este mai degrabă rațional decat emoțional, deoarece veți avea nevoie ca cititorul sa ia o decizie la propunerea pe care o faceti pentru a cumpara un produs.

Conținutul digital depinde în întregime de cititor. Nu toată lumea va fi receptivă la conținut încărcat emoțional, dar alții ar putea fi mai sensibili la lucrurile greu de ajuns. Am creat pentru tine 75 tipuri de continut digital care te-ar putea in dezvoltarea afacerii tale .

Cum sa iti dezvolti blogul
Cum sa iti dezvolti blogul sau site-ul web
  1. Infografice – O reprezentare vizuală a datelor sau a informațiilor. Permite statisticile sau materialele despre care vorbești să fie mult mai atrăgătoare pentru cititor.
  2. Videoclipuri – Tind să fie de câteva minute, permițând o explicație succintă a ceea ce videographer încearcă să explice. Aceasta poate fi umor sau bazată pe învățare și este excelentă pentru toată lumea .
  3. Recenzii personale de produs – Toată lumea iubește o opinie personală și exprimându-i astfel pe propria platformă, permite cititorilor săi să înțeleagă ce vă gândiți personal la un produs. Dacă conduceți un blog, opinia este foarte apreciată și în prezent adepții sunt mai susceptibili să vă revizuiască pe unul scris într-o revistă.
  4. Recenzii externe despre produse – acestea sunt similare, fie că sunt scrise pe un anumit produs sau companie. Amazon și eBay sunt exemple excelente ale modului în care opinia dvs. asupra unui produs poate schimba mintea cumpărătorilor.
  5. Conținutul digital generat de utilizatori – orice formă de conținut; scrise, vizionate, postări pe blog sau discuții create de dvs. și toate disponibile pe larg pentru dvs.
  6. Ghid de tip “How to” – Acestea pot varia de la subiect la subiect și pot fi simple sau complicate. Acestea permit unui cititor să înțeleagă complet cum să folosească sau să construiască un produs sau un sistem pe care să nu-l fi recunoscut corect pentru a începe.
  7. Liste – Au fost extrem de populare în acest an, în special sub forma Buzzfeed. Acest exemplu special a fost utilizat mai des decât în ​​scopuri de comedie, dar, bineînțeles, o listă este o modalitate de impact asupra oricărui subiect.
  8. Video live – aceasta vine sub forma fluxurilor live de clipuri video, în special evenimente sportive sau interviuri. Discuții live – MSN Messenger a fost un bun exemplu pentru modul în care chat-ul live a decolat la începutul anilor 2000. Conversația a fost difuzată în mod liber și ușor și a fost dezvoltată pentru popularul Facebook, de exemplu.
  9. Galerii foto – Ei spun că o fotografie vorbește o mie de cuvinte, și poate fi mult mai ușor să explici lucrurile folosind o imagine decât o mare parte a textului.
  10. Link Pagini – Modul accesibil pentru cititori pentru a ajunge la alte site-uri / blog-uri care vă place sau vă recomandăm. Dacă ar fi fost împărțiți, ar putea reveni la favoarea. Studii de caz – În mod obișnuit comun în cadrul unei afaceri pentru a ilustra principiul mărcii sau al serviciului.
  11. Testimoniale pentru clienți – acest lucru este, de asemenea, foarte comun în cadrul unei afaceri. Ca și în cazul recenziilor, este important ca clienții sau clienții potențiali să știe de ce ar trebui să lucreze cu un brand. Mărturiile permit încrederea în companie.
  12. Întrebări și răspunsuri – Sesiunile de întrebări și răspunsuri pot fi la fel de formale și informale. Twitter este o platformă excelentă pentru a deschide podeaua până la utilizatorii care nu au ocazia să pună întrebări într-un ziar sau într-o revistă, de exemplu.
  13. Guest post – nu suntem familiarizați cu acest formular în ceea ce privește conținutul, dar acest lucru le permite altor persoane sa puna articole pe siteul tau.
  14. Newsletter – De obicei, emise pentru abonați (sau cel puțin în zilele noastre!), Cu știri și actualizări ale produselor și afacerii în general.
  15. Articole de tip “Ce să faci” și “ce să nu faci”  – Punerea în cunoștință de cauză poate fi excelentă pentru cititori. Ei vor sfaturi despre cum să meargă mai departe, în special în ceea ce privește locul de muncă, viața personală.
  16. Interviuri – similare cu o sesiune de întrebări și răspunsuri, dar acest lucru se face unul câte unul cu intervievatul, punând o serie de întrebări specifice. Acest lucru funcționează foarte bine pentru blogurile de muzică și stilul de viață.
  17. Cercetare și date – O întreagă platforma de statistici care ar putea ajuta în viitor cititorii dvs. sau pe voi înșivă. Rezultatele cercetării și a datelor – Explicativ, care rezumă informațiile pe care le-ați colectat.
  18. Construiți o aplicație – ca o modalitate de a anunța un nou conținut pe site-ul dvs. sau o nouă creație de blog.
  19. Caricaturi / Desene animate – Sunt o modalitate amuzanta si informala de a ilustra punctul dvs. de vedere, chiar daca este un subiect serios!
  20. Vizualizări de conținut – nu la fel de pline ca infographics
  21. Evenimente offline – Evenimentele pentru branduri pot fi folosite pentru a ajuta clienții sau pentru a educa pe cei care ar dori să învețe mai multe. Dacă este offline, permite companiilor să se conecteze cu alții la un nivel mai personal decât prin ecran.
  22. Evenimente online – pentru cei care nu au participat la evenimentele dvs., documentarea în detaliu pentru a da o imagine de ansamblu bună poate fi foarte utilă
  23. Oferiti felicitari – Kudos – Afișarea admirației pentru un brand sau o companie poate crește traficul pe blogul dvs. / site-ul dvs. și ar putea să le permită să respecte respectul pe care îl pot avea pentru dvs.
  24. Creați planuri de calcul sau documente utile – Să fim cinstiți, toată lumea iubește o foaie de calcul bună și acest tip de organizație nu trece neobservată. Acest lucru poate crea sau anula o relație cu un client și este important ca acea îngrijire să rezoneze în întreaga dvs. afacere.
  25. Imagini – O “bucată” de conținut destul de evident J
  26. Podcast-uri – De obicei disponibile într-o serie în care vă puteți abona, sunt fișiere audio disponibile pentru a le asculta.
  27. Creați o extensie Chrome – în funcție de publicul țintă, crearea unei extensii pentru o anumită nișă s-ar putea dovedi utilă pentru marca dvs.
  28. Slideshares – disponibile online, aici, puteți încărca prezentări de slideuri pentru dvs. sau pentru a le împărtăși clienților și clienților.
  29. Competiții – Foarte popular printre bloggeri, mulți folosesc Rafflecopter pentru a se asigura că alegerea unui câștigător este corectă. Folosirea unui astfel de sistem poate însemna adesea acțiuni, crescând vizibilitatea site-ului.
  30. Știri despre companii – bazate exclusiv pe activitățile desfășurate într-o companie, acestea pot include actualizări ale companiei și orice subiecte care vor afecta clienții acelei afaceri. Acesta va fi, de obicei, trimis prin e-mail automat celor care sunt abonați, la fel ca un buletin informativ.
  31. Obiective și scopuri ale companiei – În funcție de schimbarea țintelor și a obiectivelor în cadrul unei companii, este posibil să le setați în știrile companiei sau într-o pagină separată de destinație de pe site-ul companiei. Având obiective clare ca o afacere, clientul se asigură că aveți obiective cheie.
  32. Performanța companiei – Toată lumea se bucură de pozitivitate și afirmând că acest lucru este posibil pentru toți, fie că este vorba de site-ul Web sau de știri, permite unei companii să demonstreze de ce ar fi minunat să lucrați cu ei.
  33. Timeline – Adunați o cantitate mare de informații într-o manieră concisă.
  34. Demo-uri interactive de produse proprii – Un demo rapid cu un produs al tău poate face lumea bună pentru site-ul tău. Toată lumea vrea să știe exact cum funcționează ceva și dacă poți să-i oferi acest serviciu, vei elimina întrebările pe care demo-ul le va rezolva instantaneu.
  35. Instrumente gratuite – oferind instrumente simple, dar eficiente pentru cititori, gratuit, înseamnă că oferiți un serviciu necesar. MajesticSEO vă permite să accesați detaliile de bază, dar în ciuda acestui lucru, acestea sunt cele mai căutate detalii.
  36. Webinarii – oferind cititorilor șansa de a participa sau de a viziona un webinar de ceva util, pe care le pot avea legătură cu mijloace care, în funcție de nișă, vor fi văzute de mulți. Dacă sunteți calificați în câmpul dvs., mulți vor sări la șansa de a lua parte sau de a putea auzi ce trebuie să spuneți.
  37. Newsjacking – Folosind un eveniment pentru a atrage expunerea pozitivă la marca dvs. În funcție de eveniment, acest lucru ar putea funcționa foarte bine. De exemplu, în timpul lui Hurricane Sandy, Duracell a reușit să instaleze stații de încărcare în zonele afectate. Au lansat acest videoclip, arătând cât de uimitor a fost brandul de a trage oamenii împreună.
  38. Opiniile personale – Când sunteți obișnuit să scrieți conținut extrem de gândit, un post de opinie personală ar putea permite cititorilor dvs. să vadă o altă parte a ta. Sinceritatea este vitala în cadrul comunității de blog, ceea ce înseamnă acțiuni și expunere!
  39. Resursă gratuită – După cum am spus mai devreme, toată lumea iubește ceva gratuit și dacă puteți oferi informații sau șabloane care pot face cititorii dvs. de la punctul A la B fără ezitare, ei se vor întoarce întotdeauna.
  40. Continut interactiv – Acesta este viitorul, în opinia mea. Vrem ca conținutul digital să ne atragă atenția și ce fel de acțiune mai bună decât să-i implicăm pe cititori? Deoarece este un concept destul de nou, întreaga idee de conținut interactiv este interesantă, ceea ce înseamnă că toată lumea dori sa incerce.
  41. Reviste Offline – publicația veche de imprimare veche. Din nefericire, digitalul a crescut în ultimii ani, ceea ce înseamnă că revista încetinește încet.
  42. Revistele online – Din nou, viitorul. Revistele bazate pe continut digital sunt acum disponibile pe computere și chiar tablete, ceea ce înseamnă că conținutul digital interactiv prezentat în ele este ceva asemănător unei cărți pop-up; foarte distractiv!
  43. Mesaje Pinterest – Pentru mai mulți utilizatori care au ca targete arta, sunteți capabili să fixați imagini inspirate pe panouri care sunt complet legate de dvs. sau evenimente din viața dvs.
  44. Mesajele Instagram – Instagram este o platforma bazată total pe hashtag-uri, ceea ce înseamnă o vizibilitate sporită a paginii dvs. Dacă sunteți un site cu publicul tinta de 16-25 ani, Instagram este o modalitate excelentă de a ajunge la cititorii dvs. și poate fi, de asemenea, un feed al site-ului ori de câte ori postați, astfel încât cititorii să nu piardă nicio altă fotografie nouă.
  45. Povestiri – ar putea fi o experiență personală sau o creație scrisă, iar conținutul  digital care este dezvoltat într-o poveste poate funcționa bine. Storybird este un exemplu excelent, prin care puteți crea propria dvs. carte virtuală.
  46. Recomandări de cărți – Conținutul excelent, deoarece vă permite să vă dați sfaturi personale cu ceea ce citiți. Te poziționezi ca lider de gândire în domeniul tău; ceea ce aveți de spus poate fi de valoare. Pentru ca acest lucru să funcționeze, concentrați-vă asupra noilor versiuni / pre-lansări / intervievării autorului.
  47. Recenzii de produse – Ca recenzii de carte, poate fi necesar să stabiliți marca / afacerea pe care o recunoașteți, deoarece aceasta poate fi preluată și poate funcționa în favoarea dvs. Furnizarea recomandării dvs. vă poate pune într-o poziție excelentă pentru viitor.
  48. Teste – Sunt intrebari adesea amuzante, Buzzfeed este o platform de exceptie pentru chestionare.
  49. Vloguri – Vloggerii au preluat recent lumea, vlogurile sunt bloguri video și pot fi filmate pentru orice nișă. Adesea, acest lucru poate funcționa mai bine pentru dvs., în funcție de ce vă concentrați.
  50. Screencast-uri – Deseori client nu stiu cum să folosească un instrument și când nu reușești să o faci față în față, îi poți arăta exact ceea ce trebuie să facă printr-un screencast.
  51. Blog personal – Permite cititorilor să aibă un sentiment real pentru persoana din spatele blogului / site-ului web. În general, ele sunt de natură informală pentru a ajunge la un nivel personal cu cititorii dvs.
  52. Agregarea articolelor – este o modalitate excelentă de a ține cititorii interesați de blogul dvs. Gândește-te la asta ca la o poveste pentru cititorul tau. El face partea din povestea ta.
  53. Giveaways – Toată lumea iubește ceva gratuit. Promovarea ofertei dvs. pe diferite platforme sociale poate genera o creștere a gradului de conștientizare a mărcii.
  54. Ilustrații – Ilustrațiile reprezintă o modalitate excelentă de a vă exprima opinia, într-un mod plin de umor sau educative
  55. Comunicate de presă – Direct direcționate către cei care lucrează în cadrul industriei de știri, este transmis un comunicat de presă, pentru a le informa despre actualizări legate de o anumită poveste care ar putea fi de interes pentru ei. Această abordare PR către știri poate funcționa uimitor de bine în funcție de clientul dvs. și, mai important, de nișa în care se află.
  56. Citate – Cuvinte pronunțate de o altă persoană, folosite adesea pentru a face un punct. Citatele sunt o modalitate foarte bună de a discuta cu cititorul. Ele sunt minunate, așa cum sunt folosite la nivel personal, în special pe un blog.
  57. Mesajele Inspirational – Sunt o modalitate excelentă de a motiva și de a aduce o atitudine pozitivă blogului tău. Oamenii sunt adesea în cautare de lucruri noi atunci când vine vorba de viața lor personală, acționând ca un frate sau sora mai mare vă poate face să fii văzut ca un personaj influent și inteligent.
  58. Imagini și legende pline de umor și îndrăznețe – Din nou, foarte explicite. Nimeni nu îi place să fie serios tot timpul. Aducerea umorului într-o situație poate aduce severitatea unui subiect în jos. Pentru un subiect dur, acest lucru este minunat.
  59. Înregistrări audio – Lucrările audio ale dvs. care pot fi folosite, de exemplu, la podcast-uri. Aceste înregistrări sunt adesea o compilație de conținut audio.
  60. PDF-uri – Multe PDF-uri iau forma unei cărți electronice, furnizarea unui PDF cu informații pentru utilizarea de zi cu zi poate fi văzută ca fiind resursa “mergeți la” pentru acele informații
  61. Lucrări literare – Aceasta poate fi definită ca scriere creativă sau scrisă generală, personală pentru dvs. și compilată. Blogul tău poate fi descris drept operele tale literare.
  62. Fișa costurilor – Ca o afacere care se vinde, modelul dvs. poate însemna că nu aveți prețuri pe site-ul dvs. și este important să aveți acest lucru. Dacă vă aflați în curs de dezvoltare, vedeți ce fac concurenții dvs. este o mare opțiune.
  63. Promoted Post – In special bloggeri, oferă articole sau cadouri de la evenimente care ar putea fi un mod de plată, ca să spunem așa, pentru a scrie un articolul cu privire la invitatia ta sau un post cu elementul încorporat.
  64. Asociații (și parteneri) – Acest lucru este similar cu o pagină de resurse, dar care leagă companiile și alte filiale pe care le-ați putea însemna că revin în favoarea lor.
  65. Comentarii – Un mod de a comunica cu cititorii și cu cei care doresc să discute subiecte legate de postări pe care le-ați publicat. Este o modalitate foarte bună de a-ți exprima părerea într-un mod rapid sau de a-ți exprima plăcerea de a posta. Cu cât citești și comentezi mai mult pe bloguri, cu atât este mai probabil ca bloggerul să te observe; creând că relația virtuală cu ei ar putea funcționa mereu în favoarea ta în viitor.
  66. Media Mentions – Afișarea pe ecran a aparițiilor pe care le menționează materialele media este o modalitate foarte bună de a vă prezenta! Există, de asemenea, opțiunea de a încorpora tweet-uri și posturi Facebook de la mass-media.
  67. Previziuni privind opinia personală – uneori este dificil să îți dai propria opinie cu privire la o chestiune, mai ales dacă te duci împotriva opiniilor altor persoane. Acest lucru uneori poate provoca o agitație la randul sau, dar crește gradul de conștientizare al dvs. și al brandului dvs.
  68. Pagina cu resurse – aceste pagini pot avea link-uri către alte site-uri web, informații utile și descărcări.
  69. Întrebări frecvente – Întrebările frecvente reprezintă o resursă excelentă pentru orice site web. Oamenii vor avea mereu întrebări, oferindu-le astfel răspunsuri este o resursă strălucitoare.
  70. Aplicații mobile – Dezvoltarea pe diferite platforme ca mijloc de partajare a conținutului dvs. este un mod excelent de amplificare a dvs. / brandului dvs.
  71. Sondaje – Sondajele sunt minunate atunci când cauți opinia altor persoane și care sunt preferințele lor, mai ales când vine vorba de site-ul dvs.; aspectul dar mai important, conținutul. Oferind cititorilor o astfel de libertate de opinie le permite să știe că sunteți mulțumiți de contribuția lor și, bineînțeles, doriți să creați conținut pe care sunt profund interesați să îl vadă.
  72. Informații de fundal – Imaginea ta de fundal iti poate da o notă personală site-ului, care le permite cititorilor să vadă o altă parte a ta. Orice lucru care evocă o emoție creaza impact in randul cititorilor.
  73. Sponsorizari – Reclame, de exemplu, sunt adesea văzute în jurul site-urilor și blogurilor. Unele pot furniza venituri acestor site-uri, chiar dacă nu sunt bani.
  74. Flyers – Sunt o modalitate mai veche dar inca excelenta de prezentare a evenimentelor sau chiar a aptitudinilor de proiectare. Creativitatea prin această metodă poate fi adesea văzută de mulți, în funcție de nișă.
  75. Wikis – Crearea unei Wikipedia pe site-ul dvs. poate fi o unealta excelentă,atunci când un cititor caută mai multe informații despre un subiect. Acest lucru este valabil în special pentru nișele de jocuri, unde pot accesa fapte și sfaturi care le-ar putea fi utile.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here